שעות הפתיחה
שעות הפעילות
א
'-ה' 9:00-19:30
ו': 9:00-14:00
סחרוב 5, פינת אלחנן 10 ראשל"צ
image alt



שאלות ותשובות

 
  • מי אנחנו?

החנות בהנהלת אייל פרץ אשר נמצא בענף החשמל 22 שנה וניהל מספר חנויות עם חברות גדולות בענף החשמל נפתחה במתכונתה הנוכחית בשנת 2014.
לצוות החנות נסיון רב שנים בכדי להמליץ ולכוון אתכם למוצר הנכון ולתת לכם את ההסבר הנכון לאיכות המוצר וכמובן לתת מחיר הוגן .
אנחנו נלווה אתכם מרגע הרכישה ועד להזמנת שרות למוצרים שנדרשים לכך וכמובן לאספקה מהירה ככול האפשר, ואנחנו מתחייבים לנסות לפתור כל בעיית שרות במידה ותהיה כזו. 
  •  
  • היכן החנות ממוקמת?

החנות ממוקמת בסחרוב 5 פינת אלחנן 10, ראשון לציון
  •  
  • מהם שעות הפתיחה של החנות?
  •  
החנות פתוחה כל יום בימים א-ה מהשעה 9:00 בבוקר ועד 19:30 רצוף ובימי שישי עד השעה 14:00.
 
  • האם יש חניה במקום?
ישנה חניה חינם במקום לקהל לקוחותינו.

ביצעתי הזמנה מתי אקבלה?

אנחנו מתחייבים לביצוע האספקה תוך שבעה ימי עסקים בתחומי הקו הירוק ועד שבועים בישובים מעבר לקו וישובים מרוחקים. ברוב המקרים האספקה תהיה מהירה יותר.
בחלק מהמוצרים ישנה אפשרות להובלת אקספס (בכפוף לזמינות המוצר במלאי החנות) בתוספת תשלום ניתן לבדוק אפשרות זו בשיחה טלפונית בשעות הפעילות של החנות .
  •  
  • ישנה אפשרות להשתמש במוביל של החנות בכפוף לזמינות לביצוע הובלות מחוץ לשעות הפעילות של חברות ההובלה בתוספת תשלום.
  •  
  • ביצעתי הזמנה אבל לא יצרו עימי קשר מה עושים?

בעת ביצוע ההזמנה ההזמנה ולאחר קבלת אישור כספי מחברת האשראי ההזמנה עוברת ליבואן לצורך תיאום האספקה והוא מתאם את ההובלה עם הלקוח ביום עסקים הקרוב לביצוע ההזמנה. ניתן לבצע בדיקה ישירות מול חברת ההובלות של היבואן בשיחה טלפונית ,  לרשותכם מספרי הטלפון מפורטים בדף מעקב משלוחים בתחתית העמוד.
במידה וישנה בעיה ניתן ליצור קשר עם החנות ונשמח לסייע.

ביצעתי הזמנה והמוצר הגיע , אני צריך לתאם את שירות מה טלפון של השרות?

מספרי הטלפון של נותני השירות מופיעים בתחתית העמוד תחת נותני שירות ואספקות.

אבדה לי החשבונית \ קבלה מה עושים?

ניתן לבצע שיחזור של הקבלה או החשבונית ע"י לחיצת על הקישור בקשת שחזור קבלה בתחתית העמוד . יש להקפיד על מסירת הטלפון שנמסר בעת ביצוע ההזמנה על מנת שנוכל לאתר את המסמך המבוקש. 






 
מדיניות שילוח
במידה ולקוח מעונין לרכוש מהאתר של החנות ולשלם בתשלומים בכרטיס אשראי ניתן לבצע זאת עי התקשרות טלפונית עם החנות.
ההתחייבות באתר הינה לשבעה ימי עסקים בתחומי הקו הירוק. ימי עסקים אינם כוללים שישי שבת ,ערבי חג ,חגים ,וימי שבתון,המוגדרים ע"פ חוק.
ההתחייבות לאספקת מוצר הינה בתנאי שהועבר התשלום במלואו ע"י הלקוח.בוצע החיוב ואושר במערכת.

אחריות בית העסק/אתר
אייל פרץ מוצרי חשמל מתחייבת לתוכן המוצג באתר ולתת שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל המזמין דרך האתר .
במידה ויש טעות כל שהיא באתרנו כגון מפרט טכני שגוי או מחיר עלות מוצר לא הגיונית אנו מתנצלים מראש ואנו נטפל בנושא בבהילות.
חברת אייל פרץ עושה מאמצים כבירים בכדי לעבוד בשקיפות מול לקוחתה ובחתירה למצויינות בכל הקשור לזמני אספקה מהירים וטיפול בלקוחותיה ט.ל.ח

ביטול עסקה
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה לפרסום, תחזיר אייל פרץ מוצרי חשמל, בתוך 14 ימי עסקים, מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה את החיוב הנדרש בגין העסקה למעט דמי ביטול
בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כנדרש בחוק הגנה לצרכן.
במידה והלקוח מעונין לבטל עסקה הלקוח מחויב להחזיר את המוצר לחנות או למחסני הספק, לפי שיקול הדעת של החנות. בהתאם לסוג המוצר או לשלוח את המוצר על חשבונו .
ניתן להעזר בשירותי ההובלות של האתר בעלות נוספת כמפורט בתקנון האתר.
עלות המשלוח וזמני אספקה הינם עבור אספקות ברוב חלקי הארץ, למעט:
אזורים המוגדרים מעבר לקו הירוק וכן אזורים מרוחקים כגון רמת הגולן , הערבה , אילת ואזורים מרוחקים התלויים ביכולת האספקה של היבואן או של חברת ההובלות .
במקרים אלו זמני האספקה יהיו שונים וההובלה תלווה בתוספת תשלום.
מוצרים לבנים ,לרבות מקררים ,טלויזיות וכל מוצר הנשלח באמצעות חברת ההובלה יסופקו עד קומה 3 ללא מעלית ללא תוספת תשלום.
בהובלה מעל קומה 3 - יחויב הלקוח בעלות משתנה בטווח 30-50 ש"ח לכל קומה, בהתאם לסוג המוצר .התשלום יבוצע ישירות למוביל בכפוף לתקנון האתר.
בשירותים נוספים בגון פירוק דלתות המקרר והובלות מיוחדות כגון מנוף וכדומה יתבצע התשלום מול נותן השירות בבית הלקוח.
לרוכשים תנורים משולבים כיריים או כיריים בניפרד הפועלים על גז-יש לתאם התקנה ע"י טכנאי מוסמך של חברת הגז הביתית. השירות כרוך בתשלום לנותן השירות ומחוייב ע"פ חוק.
לרוכשים מוצרים אינטגרליים כגון מדיחים או מקררים -יש צורך להתקין ולהתאים חיפוי דלת ע"י בעל מקצוע עצמאי , באחריות ע"פ מפרט המוצר.

הגבלת פרטיות
החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוח לגורמים נוספים למעט חברות השילוח ונותני השירות למוצרים הנרכשו בהזמנה.
x

#{title}

#{text}

#{price}