שעות פתיחה      
יום א-ה 9:00 עד 19:30 
יום ו 9:00 עד 13:00 
image alt



שאלות ותשובות

 
  • מי אנחנו?

החנות בהנהלת אייל פרץ אשר נמצא בענף החשמל 22 שנה וניהל מספר חנויות עם חברות גדולות בענף החשמל נפתחה במתכונתה הנוכחית בשנת 2014.
לצוות החנות נסיון רב שנים בכדי להמליץ ולכוון אתכם למוצר הנכון ולתת לכם את ההסבר הנכון לאיכות המוצר וכמובן לתת מחיר הוגן .
אנחנו נלווה אתכם מרגע הרכישה ועד להזמנת שרות למוצרים שנדרשים לכך וכמובן לאספקה מהירה ככול האפשר, ואנחנו מתחייבים לנסות לפתור כל בעיית שרות במידה ותהיה כזו. 
  •  
  • היכן החנות ממוקמת?

החנות ממוקמת בסחרוב 5 פינת אלחנן 10, ראשון לציון
  •  
  • מהם שעות הפתיחה של החנות?
  •  
החנות פתוחה כל יום בימים א-ה מהשעה 9:00 בבוקר ועד 19:30 רצוף ובימי שישי עד השעה 14:00.
 
  • האם יש חניה במקום?
ישנה חניה חינם במקום לקהל לקוחותינו.

ביצעתי הזמנה מתי אקבלה?

אנחנו מתחייבים לביצוע האספקה תוך שבעה ימי עסקים בתחומי הקו הירוק ועד שבועים בישובים מעבר לקו וישובים מרוחקים. ברוב המקרים האספקה תהיה מהירה יותר.
בחלק מהמוצרים ישנה אפשרות להובלת אקספס (בכפוף לזמינות המוצר במלאי החנות) בתוספת תשלום ניתן לבדוק אפשרות זו בשיחה טלפונית בשעות הפעילות של החנות .
  •  
  • ישנה אפשרות להשתמש במוביל של החנות בכפוף לזמינות לביצוע הובלות מחוץ לשעות הפעילות של חברות ההובלה בתוספת תשלום.
  •  
  • ביצעתי הזמנה אבל לא יצרו עימי קשר מה עושים?

בעת ביצוע ההזמנה ההזמנה ולאחר קבלת אישור כספי מחברת האשראי ההזמנה עוברת ליבואן לצורך תיאום האספקה והוא מתאם את ההובלה עם הלקוח ביום עסקים הקרוב לביצוע ההזמנה. ניתן לבצע בדיקה ישירות מול חברת ההובלות של היבואן בשיחה טלפונית ,  לרשותכם מספרי הטלפון מפורטים בדף מעקב משלוחים בתחתית העמוד.
במידה וישנה בעיה ניתן ליצור קשר עם החנות ונשמח לסייע.

ביצעתי הזמנה והמוצר הגיע , אני צריך לתאם את שירות מה טלפון של השרות?

מספרי הטלפון של נותני השירות מופיעים בתחתית העמוד תחת נותני שירות ואספקות.

אבדה לי החשבונית \ קבלה מה עושים?

ניתן לבצע שיחזור של הקבלה או החשבונית ע"י לחיצת על הקישור בקשת שחזור קבלה בתחתית העמוד . יש להקפיד על מסירת הטלפון שנמסר בעת ביצוע ההזמנה על מנת שנוכל לאתר את המסמך המבוקש. 






 
x

#{title}

#{text}

#{price}