שעות הפתיחה
שעות הפעילות
א
'-ה' 9:00-19:30
ו': 9:00-14:00
סחרוב 5, פינת אלחנן 10 ראשל"צ
נותני השירות

ברימאג שרות טלפון שירות ארצי 8404*
שירות בעבור מוצרי ברימאג - Babyliss,APEX, LG, Beko, Hoover ,Chromex,Laura Star, Braun , Delonghi, Graetz ומסכי Pansonic
מוצרי ישפאר-  אליקה,HOOVER מייבשים ומכונות כביסה, Rosieres , lenco,

שירות ישפאר טלפון: 09-9711700
שירות בעבור מסכי Sony , Lenco 

CSB - טלפון שירות ארצי: 08-9777222, 2222*
שירות בעבור מוצרי Siemens , Constructa, Bosch 

ניופאן טלפון שירות ארצי 1-700-700-727
מוצרי Haier, Toshiba,Tefal,Moulinex  קו לבן delonghi

ח.י טלפון שירות ארצי 1-700-701-110
שירות בעבור מסכי LG

אמטל *9770 
שירות בעבור מסכי MAG  

אלקטרוניקס פרו טלפון שירות ארצי- 5000000*
שירות בעבור מוצרי SAMSUNG, AEG,ELECTROLUX ,KING

שירות פיקס טלפון שירות ארצי 1-700-702-055
עבור מוצרי SAMSUNG , AEG,ELCROLUX,Blackpunt,DYSON

שירות SG  טלפון שירות  03-5265112
עבור מוצרי Yamaha,Tcl, Skyworth
 03-5417008  טלפון שירות ארצי  ADS

 בעבור היבואנים אספק ורייבי  Siemens ,AEG,ELECTROLUX, Bosch 
    Suzuki שירות בעבור מוצרי
  










 
מדיניות שילוח
במידה ולקוח מעונין לרכוש מהאתר של החנות ולשלם בתשלומים בכרטיס אשראי ניתן לבצע זאת עי התקשרות טלפונית עם החנות.
ההתחייבות באתר הינה לשבעה ימי עסקים בתחומי הקו הירוק. ימי עסקים אינם כוללים שישי שבת ,ערבי חג ,חגים ,וימי שבתון,המוגדרים ע"פ חוק.
ההתחייבות לאספקת מוצר הינה בתנאי שהועבר התשלום במלואו ע"י הלקוח.בוצע החיוב ואושר במערכת.

אחריות בית העסק/אתר
אייל פרץ מוצרי חשמל מתחייבת לתוכן המוצג באתר ולתת שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל המזמין דרך האתר .
במידה ויש טעות כל שהיא באתרנו כגון מפרט טכני שגוי או מחיר עלות מוצר לא הגיונית אנו מתנצלים מראש ואנו נטפל בנושא בבהילות.
חברת אייל פרץ עושה מאמצים כבירים בכדי לעבוד בשקיפות מול לקוחתה ובחתירה למצויינות בכל הקשור לזמני אספקה מהירים וטיפול בלקוחותיה ט.ל.ח

ביטול עסקה
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה לפרסום, תחזיר אייל פרץ מוצרי חשמל, בתוך 14 ימי עסקים, מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה את החיוב הנדרש בגין העסקה למעט דמי ביטול
בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כנדרש בחוק הגנה לצרכן.
במידה והלקוח מעונין לבטל עסקה הלקוח מחויב להחזיר את המוצר לחנות או למחסני הספק, לפי שיקול הדעת של החנות. בהתאם לסוג המוצר או לשלוח את המוצר על חשבונו .
ניתן להעזר בשירותי ההובלות של האתר בעלות נוספת כמפורט בתקנון האתר.
עלות המשלוח וזמני אספקה הינם עבור אספקות ברוב חלקי הארץ, למעט:
אזורים המוגדרים מעבר לקו הירוק וכן אזורים מרוחקים כגון רמת הגולן , הערבה , אילת ואזורים מרוחקים התלויים ביכולת האספקה של היבואן או של חברת ההובלות .
במקרים אלו זמני האספקה יהיו שונים וההובלה תלווה בתוספת תשלום.
מוצרים לבנים ,לרבות מקררים ,טלויזיות וכל מוצר הנשלח באמצעות חברת ההובלה יסופקו עד קומה 3 ללא מעלית ללא תוספת תשלום.
בהובלה מעל קומה 3 - יחויב הלקוח בעלות משתנה בטווח 30-50 ש"ח לכל קומה, בהתאם לסוג המוצר .התשלום יבוצע ישירות למוביל בכפוף לתקנון האתר.
בשירותים נוספים בגון פירוק דלתות המקרר והובלות מיוחדות כגון מנוף וכדומה יתבצע התשלום מול נותן השירות בבית הלקוח.
לרוכשים תנורים משולבים כיריים או כיריים בניפרד הפועלים על גז-יש לתאם התקנה ע"י טכנאי מוסמך של חברת הגז הביתית. השירות כרוך בתשלום לנותן השירות ומחוייב ע"פ חוק.
לרוכשים מוצרים אינטגרליים כגון מדיחים או מקררים -יש צורך להתקין ולהתאים חיפוי דלת ע"י בעל מקצוע עצמאי , באחריות ע"פ מפרט המוצר.

הגבלת פרטיות
החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוח לגורמים נוספים למעט חברות השילוח ונותני השירות למוצרים הנרכשו בהזמנה.
x

#{title}

#{text}

#{price}